• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Terra Patris

An expert in manufacturing

  • Yritys
  • Tytäryhtiöt
    • Finnmaster Boats
    • Movax
    • Metalpower
    • TP Silva
  • Vastuullisuus
    • Ympäristöviisaat ratkaisut
    • Hyvinvoiva ja turvallinen työyhteisö
    • Vastuullinen ja kasvava liiketoiminta
  • Uutiset
  • Yhteystiedot
  • Eng
  • Fin

Hakki Pilkkeen menestystarina perustuu asiakkaiden kuuntelemiselle ja jatkuvalle kehittämiselle

01/03/2023

Hakki Pilke brändi on tehnyt vuosia systemaattista työtä asiakkaiden tarpeiden ymmärtämiseksi. Asiakaspalautteen pohjalta Hakki Pilke brändi ja TP Silva pystyvät jatkuvasti parantamaan ja kehittämään toimintaansa. Korkea asiakastyytyväisyyden taso onkin ylpeyden aihe, josta pyritään pitämään kiinni vuosi vuodelta.

Hakki Pilke brändi toteuttaa systemaattisesti joka vuosi asiakastyytyväisyyskyselyn maahantuojillensa, jonka avulla he pystyvät kehittämään toimintaansa ja palveluitansa.

– Meille on tärkeää mitata asiakastyytyväisyyttä, jolla varmistamme yrityksen kasvun ja menestymisen sekä lojaalin asiakaskunnan, varatoimitusjohtaja Anssi Westerlund kertoo.

Jatkuvan asiakaskeskeisen ja järjestelmällisen kehittämisen ansiosta TP Silvalle on myönnetty ISO 9001 -laatusertifikaatti.

– Laatupolitiikkamme on yhteinen asiamme ja tärkeä menestystekijämme, jolla varmistamme tyytyväiset asiakkaat. Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovatkin tärkeässä roolissa ISO 9001 auditoinneissa. Tuloksien perusteella teemme selkeän toimintasuunnitelman johdonmukaisen toiminnan kehittämiseksi, kertoo TP Silvan kehityspäällikkö Timo Jussila.

Asiakastyytyväisyyskyselyn lisäksi asiakkailta kysellään palautetta ja kehityskohteita tuotteiden kehitysvaiheessa. Maahantuojat vierailevat aktiivisesti tehtaalla katsomassa uusia tuotteita ja tuotepäivityksiä.

Tasaisen hyvä asiakastyytyväisyys on ylpeyden aihe

Hakki Pilkkeen asiakastyytyväisyys on ollut erittäin hyvällä tasolla jo usean vuoden ajan. Vuonna 2021 asiakkaista lähes 95 % olivat tyytyväisiä tuotteiden laatuun, kehitykseen, hintakilpailukykyyn ja eri ominaisuuksiin. Keskimäärin lähes 98 % asiakkaista olivat erittäin tyytyväisiä tai tyytyväisiä TP Silvan palvelun tasoon eri osa-alueilla.

-Asiakastyytyväisyytemme on ollut aina todella hyvällä tasolla ja se on ollut meille ylpeyden aihe. On tärkeää kuitenkin pitää huoli, että tyytyväisyys pysyy hyvällä tasolla myös tulevaisuudessa, Anssi toteaa.

Loppuasiakkaiden palaute on kehityksen avain

TP Silvalla asiakaspalautetta kerätään myös suoraan loppuasiakkaalta asiakasvierailujen yhteydessä.

-Käymme asiakkaiden luona aktiivisesti pitämässä käyttökoulutuksia ja keräämässä palautetta koneista. Näiden yhteydessä saamme arvokasta palautetta suoraan käyttäjiltä. Tämä on avaintekijä, kun kehitämme koneita, jotta pysymme kilpailussa edelläkävijänä. Tämän avulla pystymme myös varmistamaan korkean asiakastyytyväisyyden myös tulevaisuudessa, kertoo Anssi.

TP Silvan toiminta on aina ollut asiakaskeskeistä. Asiakkaiden toiveet otetaan erityisesti huomioon tuotekehityksessä. Koneet kehitetään pitäen mielessä aina asiakkaiden tarpeet ja heidän liiketoimintansa kehittämisen.

– Asiakaspalaute on suuressa roolissa tuotekehityksessämme. Uusia tuotteita testataan yhdessä asiakkaiden kanssa, josta saamme arvokasta palautetta tuotteiden kehittämiseksi. Meille on tärkeää, että asiakkaamme hyötyvät tuotteistamme ja pystyvät niitä käyttämällä tehostamaan omaa toimintaansa, kertoo Timo Jussila.

-Moni tuoteparannus on lähtöisin asiakkaan toiveista. Esimerkiksi ergonomisen joystickin idea on lähtöisin asiakkaalta, jonka kanssa olemme tehneet yhteistyötä vuosien ajan. Palaute suoraan koneidemme käyttäjiltä ilman välikäsiä on tässä tärkeää, Timo jatkaa.

Hakki Pilke 55 Pro klapikone kehitettiin asiakastarpeen pohjalta ratkaisemaan klapintekijöiden ongelma isojen tukkien hyödyntämisessä polttopuuksi.

TP Silvan alla toimivat kotimaiset tuotemerkit Hakki Pilke, Palax ja Japa, joilla on vuosikymmenten kokemusta polttopuukoneiden valmistuksesta ja kehityksestä. Myös muiden brändien asiakastyytyväisyyttä mitataan asiakaskyselyjen avulla.

Arkisto: Vastuullisuus, Hakki Pilke, Polttopuukoneet

Primary Sidebar

Kategoriat

  • Vastuullisuus
  • Finnmaster
  • Grandezza
  • Movax
  • Japa
  • Palax
  • Hakki Pilke
  • Metalpower
  • Husky
  • Polttopuukoneet
  • Veneet
  • Maanrakennusteollisuus
  • Klapikoneet
  • Metallituotteet
  • Uncategorized @fi

Viimeisimmät uutiset

Hakki Pilkkeen menestystarina perustuu asiakkaiden kuuntelemiselle ja jatkuvalle kehittämiselle

Metalpowerin tehtaalla pakkaus- ja lastaustavara kierrätetään tehokkaasti

F1-veneiden maailmamestari Sami Seliö tuo vahvaa osaamistaan Finnmaster veneiden tuotekehitykseen.

Sami Seliö ja Finnmaster Boats Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen

Footer

Terra Patris

Terra Patris
Technopolis Asemakeskus
Peltokatu 26
33100 Tampere

Tietosuojaseloste | Privacy statement

Terra Patris

Copyright © 2023 Terra Patris · Made by Stoked Creative